Nikdy v minulosti nebylo tak těžké svou firmu kvalitně reprezentovat a předčit tak ostatní značky na trhu. Každý měsíc vznikají nové a nové společnosti, které mezi sebou soupeří o pozornost, a hlavně o klienty. Zejména začínající společnosti tento boj často nezvládnou a nedokáží se vyrovnat už velkým firmám. Známé firmy, disponující obrovským kapitálem si pochopitelně mohou dovolit drahé reklamy. Nemluvíme tady jen o reklamách v rádiu nebo televizi či billboardech. Marketingových prvků a různých způsobů prezentace firmy je mnohem a mnohem více.
Co ale mohou udělat i malé firmy, aby se zviditelnily? Jak mohou upoutat pozornost a působit kvalitně?
Existují kroky, které si může finančně dovolit podniknout i malá firma. Zároveň jsou ale také účinné. Prvním z nich je samozřejmě změna názvu nebo loga značky. Název a logo je to první, co váš potenciální zákazník uvidí. Proto je extrémně důležité, jaké pocity to v něm vyvolá. Nezaměřujte se jen na to, jak to s vašimi produkty nebo službami souvisí a jak moc to váš business vystihuje, ale hlavně na zákazníkovy pocity. Psychologie barev zde hraje větší roli, než si možná myslíte.
Dalším krokem je změna sídla. Asi si říkáte, že to je zrovna pěkně drahá položka na seznamu, ale ona nemusí být. Existují firmy, které se zabývají poskytováním virtuálních sídel. Díky tomu můžete pro svou malou firmu získat prestižní a líbivou adresu. Nebojte se obrátit na virtuální sídlo Praha. Můžete si vybrat z velkého seznamu prestižních adres, které vás budou stát jen pár stovek měsíčně. Na vybranou adresu vám bude chodit pošta a personál vám ji přepošle fyzicky nebo elektronicky, kam si budete přát. Můžete také využívat další služby s touto spojené. Například můžete využít krátkodobých pronájmů luxusních kanceláří a jednacích místností, abyste udělali dobrý dojem na obchodní partnery.